Maatregelen coronavirus

Beste klant,

In deze onzekere tijden willen we jou, als onze gewaardeerde klant, graag op de hoogte houden van hoe Livinn Zevenaar omgaat met de situatie in Nederland.

Je kunt nog steeds gewoon bij Livinn Zevenaar bestellen. Onze winkel in Zevenaar blijft ook gewoon open, ook op de zondagen van 12:00 tot 17:00 uur. Onze overige openingstijden vind je hier. Onze bezorgers zorgen ervoor dat je bestelling netjes thuis afgeleverd wordt, zoals je dat van ons gewend bent. Wel zorgen we daarbij voor zo min mogelijk menselijk contact. Hygiëne is in de huidige situatie extra belangrijk, voor jouw gezondheid en voor onze collega’s. Daarom doen we een dringend beroep op jou om in lijn met het advies van het RIVM te handelen als je komt winkelen bij Livinn Zevenaar.

Onze medewerkers zijn hierover ook goed geïnformeerd en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handenwassen. Ook het schoonhouden van o.a. de kassaomgeving, deurklinken en trapleuning.

Wij vragen onze medewerkers bij verkoudheidsklachten thuis te blijven en vragen jou dit ook te doen. Uiteraard kun je je aankopen altijd doen via www.livinnzevenaar.nl.

In de winkel vragen wij je de adviesafstand van 1,5 meter tot andere klanten en onze collega’s te hanteren. En betaal bij voorkeur met je pinpas. Als je niet kunt of wilt pinnen, vragen we je om het geld op de balie te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken.

Extra informatie over de bezorging:

Het virus kan niet worden overgedragen via meubels en pakketten. Om de verspreiding van het virus te voorkomen, nemen onze bezorgers extra maatregelen. De gezondheid en veiligheid van de bezorgers, klanten en onze partners staan daarbij voorop.

Word je meubel bezorgd dan tekent de bezorger na toestemming van jou voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. Met het pinnen zal ook het directe contact zoveel mogelijk worden vermeden.

Contactloos bezorgen

Vanaf 17-03-2020 worden meubels en pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt of de bezorger de ruimte geeft om het meubel op zijn plek te zetten. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden als dit mogelijk is. Zodra de ontvanger opendoet, vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij de zending over de drempel of op zijn plek.

We hopen je hiermee zoveel mogelijk tot dienst te kunnen zijn. En uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.

Met vriendelijke groet,
Team Livinn Zevenaar