Garantie en klachten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, die overigens niets afdoet aan de wettelijke garantie.

Defecten aan een artikel

De afhandeling van defecten loopt altijd via onze winkel of de webshop. Onze medewerkers helpen je snel verder met een oplossing. Twijfel je of het defect onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze tuintafels zijn geschikt voor in huis, veranda’s, tuinhuizen, serres evenals in de tuin als je hem afdekt bij vochtig weer. Bij buitengebruik geven wij geen garantie.

Schade bij levering

We doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd te bezorgen. Mocht er toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Vul het contactformulier in en om je snel te kunnen helpen, vragen we je om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. De Klantenservice neemt daarna contact met je op.

Klachten

Ben je ontevreden over onze producten of service? Of heb je andere opmerkingen? Vul dan ons contactformulier in. Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie. Of bel tijdens onze openingstijden naar tel. 0316 – 524 461 (lokaal tarief). Telefonisch krijg je uiteraard meteen een inhoudelijke reactie.